19851990

Početak temelja
Naša priča počela je u Via Crivelli
Godine 1985. U prosperitetnoj atmosferi Milana, gdje su se razvijali projekti, snovi i ambicije, četiri mlada poduzetnika odabrala su mali ured u centru Crivellija kao sjedište za svoju poduzetničku avanturu. Tako je osnovan Phoenix srl, jedna od prvih talijanskih tvrtki koja je uvezla iz SAD-a proizvode koji su za ono vrijeme bili toliko revolucionarni da je tek trebalo izraditi čak i referentnu kategoriju robe. U Americi su ih zvali dodacima prehrani, gdje su se godinama uspješno koristili, ali ovdje u Italiji, zemlji daleko poznatije mediteranske prehrane, nisu imali ime i bili su gotovo potpuno nepoznati.
I tako je, vođeni dubokom motivacijom i snažnim uvjerenjem, usred užurbanih 24 sata radnog dana, neprospavanih noći, kazni za parkiranje, kontinuiranog putovanja između Italije i Sjedinjenih Država, Phoenix srl sudjelovao na Herbori, inovativnom sajmu prirodnog zdravlja , održanom u Milanu, lansirajući svoje pionirske proizvode: Beta-karoten, moćan karotenoid za zdrav vid i kožu i Magnezij 375 – postao top prodavač vrijedan više od milijun pakiranja unatoč tome što je u to vrijeme bio samo oklada.
Prodajne ponude bile su rukom ispisane na memorandumima, a odgovor, “Ne, hvala”, prečesto je bio samo iza zavoja. Ali čak ni razmetljiva sumnja najskeptičnijih liječnika ili najkonzervativnijih farmaceuta ne bi mogla potkopati snažan entuzijazam tvrtke. Nadalje, naziv marke odabran za lansiranje ove male linije proizvoda definiran je vizionarskim uvidom i već je predvidio njezin budući uspjeh: LongLife nije bio samo obećanje dobrobiti; ubrzo je postao pravi sinonim za izvrsnu kvalitetu, te je tijekom sljedećih desetljeća zauzeo ljekarne i trgovine ljekovitim biljem diljem Italije.
19902000

Razvoj
Pobjednička ideja žute boje
Nakon prvih godina, linija je brojala dvadesetak proizvoda, pojavili su se prvi zaposlenici, a uredi u via Crivelli postali su poprilično pretrpani. Novi ured otvoren je u zaleđu, u Peschiera Borromeo. Sobe su bile veće i modularne, budući da tvrtka u razvoju treba prostor. Pogotovo stvoriti skladište za skladištenje sve većeg broja proizvoda. Novi uredi bili su strateško mjesto odakle se upravljalo distrubiterima. Tvrtka je s njima započela profitabilno partnerstvo kako bi proširila distribuciju čak i izvan područja Milana.
Ova faza zahtijevala je beskrajne rezerve energije. Svi su dali sve od sebe, od fakturiranja do pakiranja, zaliha i dostave, a sve je odrađeno s osmijehom i radosnim srcem. Ali i svjesni da postavljaju temelje potencijalno moćnog projekta. Čak i dizajn ambalaže i grafika za naljepnice upravljani su u kući. U početku, dok je linija proizvoda bila mala, svakom je proizvodu dodijeljena jedna boja, duga prirodnih rješenja za promicanje dobrobiti i ublažavanje najčešćih poremećaja, u vrijeme kada se pojavila ideja da se određeni nedostaci mogu ispraviti bez pribjegavanja lijekovima. I tada je svanulo.
Tada je bila potrebna odluka jer se posao širio, a nijanse boja postale su previše i teško ih je bilo razlikovati. Trebala im je sunčana boja koja bi bila jako vidljiva na prodajnom mjestu. Vrlo prepoznatljiva boja. Boja koja bi bila njihova vlastita i koja bi svima prenijela isti entuzijazam i pozitivan pristup koji su bili pokretačka snaga svega od samog početka. Otuda i odluka da se sve stavi na žuto, od čepa do etikete. Žuta je postala najstalniji i najtrajniji element vizualne identifikacije među svim ostalim čimbenicima koji su se razvijali tijekom godina.
20052000

Konsolidacija
Skok prema neovisnosti
Povećava se broj LongLife proizvoda, nadaleko poznatih kao “proizvodi sa žutom kapom”. Istodobno, na međunarodnoj sceni počele su se širiti prve rane znanstvene studije o tome kako suplementacija određenim tvarima može doprinijeti prevenciji nekih bolesti. Otuda i stvaranje prvog LongLife kataloga namijenjenog znanstvenom medicinskom okviru. Bio je to dragocjen alat koji je uveo i spojio rastuće bibliografske reference o učinkovitosti različitih korištenih aktivnih sastojaka.
Bile su to godine koje su svjedočile velikim promjenama. Nakon početnih sumnji u njihovu učinkovitost, dodaci prehrani doživjeli su veliki uspjeh kako kod stručnjaka tako i kod šire javnosti. Postali su toliko široko korišteni da je bila potrebna jedinstvena institucionalna regulativa na tu temu. Stoga je tjedno hodočašće putovalo iz Peschiere Borromeo u Ministarstvo zdravlja, kojemu je trebalo dostaviti obavijest o svakom LongLife proizvodu. Bilo je to razdoblje zamornih i dugotrajnih putovanja, dugih čekanja, penjanja i spuštanja beskrajnim stepenicama prestižnih rimskih građevina, ali svaka mrvica energije bila je dobro potrošena.
No, najznačajniji događaj koji je izazvao presudan i sretan obrat cijeloj tvrtki koja je od pukog uvoznika postala stvarni samostalni proizvođač. Tako je počela s radom prva linija za pakiranje, a nekoliko godina kasnije i prva proizvodna linija. Ovo je rješenje za smanjenje troškova potrebno za puštanje visoko konkurentnih proizvoda na tržište. Provedene su i unutarnje kontrole kako bi se osigurala izvrsna kvaliteta proizvodne linije tijekom svih faza.
20052015

Proširenje
Jedno partnerstvo vodi drugom
Došlo je vrijeme za jačanje prisutnosti LongLifea u cijeloj Italiji. Došlo je vrijeme za stvaranje stvarne prodajne mreže kako bi se zabilježile i odgovorile na različite zdravstvene potrebe uočene duž talijanskog poluotoka. Bile su to vrlo naporne godine, krcate upoznavanjem, novim susretima, poznanstvima i partnerstvima, od kojih se većina tijekom godina jačala i učvršćivala. Rad je pojačan dinamičnom i šarolikom pozadinom raznih naglasaka i fascinantnih dijalekata koji su se, od sjevera do juga, postupno pridružili zboru onih koji su s entuzijazmom podržavali kvalitetu LongLifea.
Marketing je dao snažan poticaj: sajmovi, događaji, konferencije i merchandising, osim pomne kontrole opreme za prodajna mjesta. Svaki kanal bio je ključan kako bi se osiguralo da sve veći broj ljudi, kako zdravstvenih djelatnika tako i potrošača, upozna i cijeni izniman potencijal i učinkovitost cjelokupnog asortimana fitoterapeutskih i nutriceutskih proizvoda. Vodič o proizvodima za javnost bio je ključan u tom pogledu. Mala, ali puna informacija knjižica o cjelokupnoj LongLife ponudi. Broj stranica i sadržaja s godinama se povećavao, proporcionalno s asortimanom koji sada prelazi 250 artikala.
Ali bilo je to vrijeme za promicanje potrage za učinkovitim i inovativnim proizvodima, bez oklijevanja. Stoga je lansirana linija proizvoda usmjerena na ljekovite gljive kako bi obogatila i upotpunila LongLifeov prijedlog: jedanaest pripravaka s ljekovitim gljivama, vrlo dragocjenim lijekovima inspiriranim tisućljetnim istočnjačkim medicinskim tradicijama.
2015OGGI
Novi horizonti
Evolucija začina
Per aspera ad astra: danas nitko ne dovodi u pitanje važnost dodataka prehrani. Čak i kada se osoba drži zdrave i uravnotežene prehrane, mnogi čimbenici (zagađenje, osiromašeno tlo za uzgoj, načini kuhanja određenih namirnica itd.) čine unos dodatka prehrani korisnim i potrebnim. Raste broj ljudi, kako zdravstvenih djelatnika tako i potrošača, koji biraju integrativnu medicinu.
LongLife, koji je s pravom zaslužan za doprinos širenju ove kulture prirodnog zdravlja, sigurno ne počiva na lovorikama. Sudjelovanje na velikom univerzalnom Expo održanom u Milanu, institucionalni video u režiji Igora Borghija, potpuno revidirana web stranica, stvaranje namjenske stranice na Facebooku, izrada mjesečnog biltena, proširenje i potpuna obnova glavnog ureda i opet intervjui, konferencije, sajmovi, certifikati kvalitete i ciljana istraživanja samo su neke od operacija koje se provode u kratkom roku što broji bezbroj aktivnosti, projekata i novih pokretanja.
Linija sada premašuje 260 proizvoda, a dogodilo se neizbježno: domaće granice su premale. Novoosnovani odjel poslovnog razvoja posvećen inozemnim tržištima stvoren je kako bi svijetu prenio izvrsnost LongLifea made in Italy. Već smo zabilježili uspjeh u Ukrajini, Kini, Rusiji, Turskoj i Portugalu. Kontakti i ugovori sa stranim agentima i distributerima ubrzano se množe. I to je tek početak.
Također zato što se tvrtka ne prestaje razvijati i postavlja nove ambiciozne ciljeve. Prvi od ovih ciljeva je odmaknuti se od percepcije javnosti da je Longlife jedna od najboljih tvrtki u sektoru dodataka prehrani, kako bi sada postao pravi orijentir, mjesto gdje svatko može pronaći savjete, vijesti, informacije i opsežne informacije o zdravlje, prevencija, ljepoti, prirodni aktivni sastojci i znanost. Pravi, cjeloviti i integrirani prirodni sustav dobrobiti za život koji nije samo dug, već posebno zdrav, uravnotežen i sretan. I kao i sve najljepše priče, i ova se nastavlja…